Hỗ trợ

Hướng dẫn sử dụng
Câu hỏi thường gặp
  • Tại sao tôi nên mua 1 máy lọc không khí?

    IAQ khác với ô nhiễm không khí ngoài trời. Ngay cả khi chất lượng không khí ngoài trời trong lành, không khí trong nhà có thể chứa các chất ô nhiễm, phấn hoa, vi khuẩn, nấm mốc, ... có thể gây hại cho sức khỏe cá nhân. Lọc không khí tốt nhất là kết quả của quá trình thu giữ và loại bỏ các chất ô nhiễm này.
  • Chất lượng không khí trong nhà (IAQ) là gì?

    Chất lượng không khí trong nhà
  • Aeris hoạt động như thế nào ?

    Chúng tôi tạo ra những sản phẩm thân thiện với người dùng, vì vậy mà tất cả các thiết bị đều có thể sử dụng mà không cần biết trước về máy móc. Để biết thêm về những tính năng nâng cao hơn, vui lòng mở hướng dẫn sử dụng thiết bị.
Chăm sóc khách hàng
  • Liên hệ với các chuyên gia

  • Các điều khoản bảo hành

    1. Warranty covers defects of the main components such as: the fan, the PCBAs and the Wi-Fi module.
    2. Within 7 days, starting from the day when the customer receives the air purifier, he can choose to return or exchange it, or have it repaired if it malfunctions without the cause of human damage
    3. The right to return the product without any reason within 7 days, only applies to the products sold on the official aeris store. Human damage, severe damages to the packaging or missing accessories will mitigate the right to return the product. The customer wishing to return the product has to cover all shipping costs.
    4. Money will be returned to the customer’s account within 7 days from the day the returned product is received by aeris.
    5. The customer can exchange the device within 30 days after purchase, if it is defective due to manufacturing failure. The warranty is valid for a period of 2 years. The receipt and invoice are the proof of
    6. warranty, please do not discard them.
      The warranty covers all malfunctions that were not caused by misusage of the device by the user.
  • Các trường hợp không được bảo hành

    1. The warranty period has passed.
    2. Repairing the product in a place that is not authorized by aeris; using the product in a wrong way; liquid damage; removing or altering the serial number, label or security tags.
    3. When customers are not following the user manual to use and maintain the product and cause damage.
    4. When damage is caused by force or impact.
    5. The model number of the repaired product does not match the warranty product.
aeris Switzerland (HQ)
Knonauerstrasse 54,
6330 Cham, Switzerland
hello@aeris.io
+41 52 577 03 22
aeris China
No. 88 Jiang Guo Lu
building 1, room 0807
Chaoyang District, 100600 Beijing China
+86 (010) 5842-9970
aeris Hong Kong
aeris Winmate Enterprises Limited 19/F, 103 Hennessy Road, Wanchai, HK info@aeris.com.hk +852 2741-3900
aeris France
Zone Industrille de la Borie 2
43120 Monistrol-sur-Loire France
nchevrier@unifirst.fr
+33 (0) 4 71 75 66 2
aeris Mexico
World Trade Center Mexico City
Montecito 38, 03810 Ciudad de México, CDMX, Mexico
contacto@aerismx.com
+52 55 4169 1116
aeris USA
510 Fifth Ave,
New York, NY, United States
(347) 403 1147
aeris Korea
6F, 85-4, Cheongdam-dong
Gangnam-gu, Seoul 06014, Korea
+82 (0)10 2905 8265
aeris Vietnam
262 Au Co, Nhat Tan ward, Tay Ho district, Hanoi
(+84) 919 101 993
134 Nguyen Thi Nho, Ward 15, District 5, Ho Chi Minh City
(+84)934 890 790
0919101993